На тази страница са изброени стъпките и условията по извършване на връщания и замени на стоки, закупени от онлайн магазин www.kiki.bg, собственост на СЕРЕЯ-М ЕООД , с  адрес за кореспонденция: България, Димитровград, [email protected] и мобилен телефон 0894464104.
KIKI.BG следва законоустановените стандарти за връщане и отказ на поръчка, установени от Комисията за защита на потребителите в България и описани в общите условия.
Всеки потребител има право да върне или замени стока закупена от www.kiki.bg в срок до 14 дни
ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
1) ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА
Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка можете:
a) да попълните формата за замяна на продукт в сайта www.kiki.bg.
b) да изпратите е-mail с информация за поръчката и самата замяна на продуктите.
c) да се свържете с наш сътрудник на посочения телефон
2) РЕАЛИЗИРАНЕ НА ЗАМЯНАТА
Ако причината за замяната е наша грешка, ние ще поемем изцяло куриерските такси за получаването на заменения продукт, както и за изпращането на новия такъв.
Ако причината за замяната е грешка в размера или грешка при селекцията на самия продукт, то клиентът е длъжен да заплати куриерските такси.
Веднага щом получим пратката от Вас и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
1) ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ
Използвайки нашата форма за обратна връзка в страница Контакти, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:
номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
причина за връщане
посочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна
2) ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.
Клиентът може да върне продукти, закупени от www.kiki.bg до следният офис на Еконт: Гр. Димитровград , Офис Автогара.След като уведоми предварително за това екипа на kiki.bg на е-mail [email protected] или на телефон +359894464104.
3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
След като получим обратно върнатата от Вас стока и в случай, че не желаете замяна на продуктите, ние ще възстановим сумата в срок до 30 дни след предоставяне на информация за банкова сметка, по която да бъде преведена сумата.
4) ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки закупени от www.kiki.bg трябва да се спазват следните изисквания:
Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка, както и да не са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка, не трябва да са носени, гладени или със замърсявания.
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, kiki.bg запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!